Mission 10- Waddle Squard
10. mise je hrozně lehká a tady je postup:
HQ
Na začátku mise si promluvte s Garrym a pak na obrazovce s Herbertem, pak se vám objeví na obrazovce v HQ Director,ten vám bude něco říkat.
HQ- BEACH
Až si se všema pokecáte, vezměte z krabice vedle Garryho rozbitou obrazovku a běžte do Beach. Tam uvidíte Jatpack Guy a zeptejte se ho jestli nechce pomoct( Do you need help?)a on vám řekne že máte přinést Cream Sodu. Běžte Do Lighthouse(majáku) a vedle červené loďky stojí sudy s Cream Sodou. Jeden vezměte a doneste ho Jatpack Guy(nejdřív si s ním promluvte).Pak budete muset vyřešit úkol s naléváním Cream Sody do Jatpacku.Klikněte na lahev s nápisem help a přelývejte sodu přesně podle papírku.
BEACH- DOCK
Z Beach jděte do Dock(přístav).Uvidíte tam penguina u lodě.Zeptejte se ho, jestli by vám nepučil lano.Pokecejte si a on vám to lano dá.
DOCK- GIFT SHOP
Z Dock jděte do Town do Gift Shopu. Stojí tam Rookie u velkého magnetu. Popovídejte si s Rookiem a připojte rozbitou obrazovku kterou máte v Inventory k drátům z magnetu.Načte se vám další úkol. Musíte spojit drátky s koncem, ale nesmí se ani jeden překřížit. Magnet začne fungovat. Pak si promluvte s prodavačem který stojí hned vedle a vezměte krabice a oblečení vedle prodavače a dejte si je do Inventory.
GIFT SHOP- NIGHT CLUB
Hned potom jděte do Night Clubu. Tam je zavřený Zlatý Puffle. Klikněte na lano které máte v Inventory a dejte ho na přístroj(s červenou páčkou). Klikněte na červenou páku a stroj se rozbije.Pak klikněte na svůj Spy phone a z Tools si vezměte šroubovák.Odšroubujte stěnu rozbitého stroje a pak budete sestavovat kolečka.Sestavte je tak aby do sebe zapadaly.
Klec se vám zvedne.Vyjděte ven z Night Clubu a zavolá vám Jetpack Guy že se máte dostavit do Dock. V Dock je schovaný Klutzy a předstírá že je tam Herbert.Pak vám znova zavolají že máte jít do Night Clubu.
NIGHT CLUB
V Night Clubu stojí Herbert u Zlatého Puffla. Klikněte na červenou páku a klec spadne na Herberta ale Herbert se z ní dostane. Pak se Zlatý Puffle přichytí na magnet. Klikněte na červeného penguina a dejte Jetapack na klec a klec zavře Herberta. Nakonec Herbert zase uteče.
Konec mise